INFORMATIE

VEEL GESTELDE VRAGEN

Zeker weten! Nadat je de betaling hebt afgerond zul je binnen enkele minuten een bevestiging via e-mail ontvangen met daarin de bestelling, verzendgegevens en factuurgegevens. Let op! Het komt wel eens voor dat deze, door je e-mail instellingen, in de spam-folder terecht kan komen.

Nordic Living houdt je op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging van de bestelling en een bevestiging van de betaling, indien deze is afgerond. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen.

Als je inlogt onder ‘Mijn Account’ zie je onder het tabblad ‘Bestellingen’ de status van jouw bestelling.

Zodra jouw bestelling wordt uitgeleverd aan PostNL, ontvang je van ons een e-mail en kun je via Track & Trace van jouw bestelling volgen.

Zodra Nordic Living je bestelling heeft verzonden (meestal via PostNL) ontvang je via de e-mail een bevestiging dat de bestelling is afgerond en verzonden. Tevens ontvang je Track&Trace e-mails van onze verzendprovider (MyParcel) zodra de bestelling is verzonden.

Snel! Nordic Living probeert alle bestellingen binnen 24 uur verzendklaar te maken en te verzenden, zodat jij normaal gesproken slechts 1 of 2 dagen hoeft te wachten op je bestelling.

Nordic Living (Handelsnaam van Heijnemans.COM)

Vestigingsadres: Amerikalaan 54, 5691KE Son en Breugel

Telefoonnummer: 0031-643820079

E-Mail adres: info@nordicliving.nl

KvK-nummer: 70408599

Btw-identificatienummer: NL161190959B02

STUUR ONS EEN BERICHT

NEEM CONTACT MET ONS OP