VERZENDING

Snel! Nordic Living probeert alle bestellingen binnen 24 uur verzendklaar te maken en te verzenden, zodat jij normaal gesproken slechts 1 of 2 dagen hoeft te wachten op je bestelling.

Nederland

Voor bestellingen die worden geleverd binnen Nederland rekenen wij €4,95 verzendkosten. Echter, bij bestellingen boven €70,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en is verzending dus geheel gratis!

België

Door de hogere buitenland-tarieven die verzendproviders ons rekenen zijn we gedwongen iets hogere verzendkosten te rekenen. De verzendkosten voor bestellingen naar België zijn €9,95. Echter bij bestellingen boven €120,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en is verzending dus geheel gratis!

Zodra Nordic Living je bestelling heeft verzonden (meestal via PostNL) ontvang je via de e-mail een bevestiging dat de bestelling is afgerond en verzonden. Tevens ontvang je Track&Trace e-mails van onze verzendprovider (MyParcel) zodra de bestelling is verzonden.

Nordic Living werkt samen met MyParcel en PostNL. Van MyParcel zul je de Track&Trace mails ontvangen zodat je continue op de hoogte wordt gehouden van het verzendproces en levering. De levering zelf wordt door de postbezorger van PostNL gedaan.

LEVERING

Wij proberen alle bestellingen binnen 24 uur te verwerken en te verzenden. Eenmaal aangekomen bij PostNL duurt dit normaal gesproken 1 werkdag om deze bij je te bezorgen. Dit geldt voor zowel Nederland als België. Hou de Track&Trace mails goed in de gaten, hier wordt vaak een tijdslot aangekondigd zodat jij je bestelling in ontvangst kunt nemen!

Je kunt in de Track&Trace mails kijken (of neem het Track&Trace nummer en kijk op PostNL). Wellicht is er een vertraging opgetreden in het distributieproces waardoor je bestelling een dag later alsnog geleverd wordt. Kom je er niet uit? Neem dan even contact op met ons via het contactformulier.

Wij verpakken je bestelling altijd uiterst goed in een stevige verzenddoos en met voldoende beschermingsmateriaal. Echter, het komt helaas wel eens voor (gelukkig niet vaak!) dat er een beschadiging is. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op zodat we dit direct kunnen oplossen!