RETOURNEREN

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of de bestelling is (gedeeltelijk) beschadigd, neem dan contact op met ons! Wij zorgen dat er zo snel mogelijk een oplossing komt!

Mocht het bestelde product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoen, en wil je deze niet ruilen ? Dan kun je het product of je bestelling natuurlijk retourneren naar ons en zullen wij, zodra we deze hebben ontvangen het aankoopbedrag op uw rekening crediteren. Let op, de volgende voorwaarden zijn van toepassing bij het retourneren:

  • De retourzending vindt plaats binnen twee weken na ontvangst van de aankoop
  • Je laat ons via mail of telefoon weten dat de bestelling retour komt
  • Het geretourneerde product is ongebruikt: hij verkeert dus in exact dezelfde staat als toen hij door ons verzonden werd
  • Je betaalt de eventuele kosten voor het retourneren (zelf de aankoop terugbrengen kan natuurlijk ook)
  • Na het verstrijken van de afkoelingsperiode van 30 dagen is de koopovereenkomst een feit: retourneren is dan niet meer mogelijk
  • Is het product inderdaad onbeschadigd dan ontvang je zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour

Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling – indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd.

Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Daarnaast willen we je adviseren om het pakket met track & trace te verzenden en om een bewijs van de retourzending te vragen bij het desbetreffende verzendpunt. Let op! de verzendkosten voor het retoursturen worden niet vergoed.

Nordic Living

Amerikalaan 54

5691KE Son en Breugel

Nordic Living streeft ernaar de eventuele retouren die we ontvangen zo snel mogelijk af te handelen. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat wij, zodra de retour is ontvangen, binnen 2 werkdagen het geld terugstorten op je rekening. Afhankelijk van de bank kan hier wellicht nog een extra dag bij komen voordat het geld op je rekening zichtbaar is!

RUILEN

Dat kan! Wij willen dat onze klanten tevreden en blij zijn met de bestelde producten! Mocht je dus niet helemaal tevreden zijn, om wat voor reden dan ook, kun je de producten ruilen.

Laat ons even weten (via e-mail, bellen mag ook) dat de producten/bestelling retour komt en welke je daarvoor in de plaats zou willen ontvangen. Let op: De kosten voor het retourneren worden alleen vergoed mits het product beschadigd is of niet goed werkt!